sobota, 30 maja 2015

Witam na nowym blogu ^^

Hej :D 
Przeniosłam bloga z poprzedniej witryny ( http://moj-beagle.blogasek.pl/ ) z mało ważnych  powodów, ale  tutaj zacznę tak jakby o nowa. Tak jakby, bo mój piesek - suczka Nelli - nie stanie się znów młoda. 
No to tak: piesek w tle to nie moja Nelli, moje zdjęcia nie chciał wejść jako tło ;c 

Moja bigielka ( takie spolszczenie) urodziła się 15.01.2011r, ma 4 lata i 4 m-ce. Jest dużą (ale nie ma nadwagi xd) i grzeczną dziewczynką. Ma umaszczenie tricolor i brązowe oczka *.* 

Jedno z pierwszych zdjęć zrobiony jak miała ok 2 m-cy

j.w.

Nelli wnosi do mojego życie mnóstwo radości i zajmuje szczególne miejsce w moim serduchu <3 
Mam też innego psa - kundelka Maksia; kotkę Lene i chomiczka ^^ 
 
Jak na razie to wszystko, jeśli wam się spodobało to zachęcam do komentowanie i czytania dalej ;3 
Do zobaczenia ;p 

niedawno zrobione (wybaczcie jakość)
Na zdjęciu powyżej Nelli jest przywiązana do drzewa ponieważ byłyśmy na podwórku koleżanki, a ona nie ma płotu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz