środa, 1 lipca 2015

Wakacje!!

Cześć^^
Wracamy z Nelli po dosyć długiej przerwie, ale za to mam nowe zdjęcia!  Nareszcie pamiętałam, żeby na spacer zabrać telefon ;)



Dzisiaj mamy 1 lipca - jak pewnie wiecie (albo i nie) jest to światowy dzień psa! Będziemy świętować bardzo aktywnie, bo kupiłam jej nowy dysk :D  

fioletowy^^


Jest w moim ulubionym kolorze i co najważniejsze jest gumowy, więc nie porani dziąseł Nelli ;3 

W następnym poście wstawię zdjęcia z tego dnia (jeśli będę pamiętała, żeby je robić)

Te wakacje zapowiadają się ciekawie dla nas, bo nie mam zaplanowanego żadnego wyjazdu (chociaż to nie znaczy, że nigdzie nie pojadę). Zamierzam "podarować" mnóstwo czasu Nellci, tego czasu którego dla niej nie miałam w roku szkolnym. W końcu teraz mam 2 miechy żeby to nadrobić! 
Zacznę od wstawienia wam tu kilku jej nowych fotek :P 








Dzisiaj zrobie nowe zdjęcia! Na pewno ;) 

A teraz życzę wam wspaniałych wakacji i miłego świętowania dnia psa :3

2 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia, Nelli jest taka śliczna! :)
    Mile spędzonych wakacji Wam życzymy!
    Zapraszamy do nas,
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam zwykle problem, żeby pamiętać o aparacie na spacerach :))
    Miłych wakacji!

    Pozdrawiamy
    http://psiakowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń