poniedziałek, 8 czerwca 2015

No cześć :D

Wiem, że długo nie pisałam, ale jakoś nie miałam czasu, bo teraz koniec roku i trzeba oceny nadrabiać ;c
A poza tym to nie mam za bardzo teraz o czym pisać, życie jakoś leci...
Ale muszę wam powiedzieć, że ostatnio mam pewne przemyślenia, mianowicie: kupno beagla to  jeden z moich najlepszych pomysłów!
Ja zapewniam jej miłość, dom i jedzenie, a Nelli mnie kocha, pociesza kiedy tego potrzebuję oraz zmusza mnie do ruchu jak bieganie czy dłuugie spacery ^^ Tak bardzo ją kocham, że nie wyobrażam sobie życie bez niej <3
to nie beagle, ale tekst prawdziwy :3

A dzisiaj u nas popadała, więc na łąkę (jedyne miejsce gdzie możemy się z Nellcią wybiegać) nie pójdziemy ;c  pospacerujemy sobie normalnie :)
Zamówiłam sobie 15-metrową linkę treningową, na takie spacery do lasu itp., bo Nelli jak to bigiel ma tak czuły nos, że poleci za każdym zapachem, a mieszkam na wsi, blisko lasu i tylko patrzeć jak się pies oddala, bo nie mam szans jej złapać ;(  Więc zamówiłam tą smycz, bo uznałam, że tak nam będzie wygodniej ^^  Czy któryś z waszych pupili chodzi na czymś takim? Chwalicie sobie?

Już nie mam o czym pisać ;/ A nadal nie zrobiłam nowych zdjęć, jakoś zawsze zapomnę wiąć aparat na spacer...
No to na dziś to chyba tyle, do zobaczenia :D

1 komentarz:

  1. Czekam na nowe fotki Nelli, bo jest urocza! :)
    Pozdrawiamy, zapraszamy
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń